Vanligt ramavtal & Hisservice erbjudande

Jour, hisservice, hissunderhåll och driftsäkerhet av hissar ingår som självklara
delar i vårt ramavtal. I tillägg till hög kvalitet på hisservice och hissreparationer
har du också fördelen att kunna säga upp avtalet när som helst. Då betalar du
bara för de tjänster som redan har slutförts. Alltså betalar du inte för de tjänster 
som var planerade att utföras.
Vi erbjuder dig dessutom ett extra servicetillfälle för alla hissar om du väljer 3
servicebesök per år. Du betalar då endast för 3 servicebesök och får ett fjärde
servicetillfälle gratis.  
Vi skickar alltid ett SMS till beställaren när vi kommer fram till arbetsplatsen. 
Bilden till höger visar vilka tjänster ingår i detta ramavtal.

                       Vid ett årligt avtal är vi skyldiga:
Att serva er hiss enligt tillverkarens rekommendationer såsom de kommer till
uttryck på våra servicelistor. Att städa maskinrummet, hisstaket samt gropen
så att dessa är dammfria. Att smörja alla gejder och komponenter som behöver
olja eller fett vid varje servicebesök. Att inställelsetiden ska vara max 1 timme
om människor är fast i hissen och 2 timmar vid övriga fel efter felanmälan. 
Ingen bilersättning debiteras i samband med någon av våra tjänster.
Vi hjälper dig att kontrollera vår kvalitet när som helst.

Kommentera gärna: